Rólunk
Pickback System
Debreceni székhelyű magyar tulajdonban lévő cég, ahol számunkra az ügyfél elégedettsége a legfontosabb.
Már régóta foglalkozunk ügyviteli – vállalatirányítási rendszerekkel, hogy tudjuk, hogy nem elég egy gyors és hibamentes szoftver. A folyamatokat is a lehető legoptimálisabban ki kell találni, meg kell tervezni. Ez akár rendszer paraméterezéssel, akár ipar 4.0 eszközökkel kivitelezhető. Terepen edződött kollégáinknak már nehéz újat mutatni, de szívesen ugranak neki az új kihívásoknak.
Ügyfeleink főleg kkv vállalkozások, melyeknek fontos az ár-érték arány, és a megbízhatóság.
Miért választják a Pickback termékeket?
Ügyfeleinknél felmérést végeztünk, és az alábbi 3 fő szempont miatt
Innovatív
Folyamatosan azon dolgozunk, hogy ügyfeleinknek a lehető legújabb és legjobb megoldásokat szolgáltassuk, mind Ipar 4.0, mind ERP rendszerben.
Tapasztalat
Több mint, 15 év tapasztalattal rendelkezünk értékesítő, gyártó, szolgáltató cégek vállalatirányítási, ügyviteli folyamatok felülvizsgálata, fejlesztése, szoftverbe ültetése.
Kiemelkedő support
Cégünk folyamatos supportot biztosít ügyfeleink részére. Akár 0-24-ben is rendelkezésre állunk. Hívjon minket és segítünk
Gyakran ismételt kérdések
ERP esetén hova telepítitek a rendszert?
Vállalatirányítási rendszer esetén két telepítési módszert különböztetünk meg.
- Lokális szerver telepítés: az ügyfél kérésére saját szerverére telepítve, és onnan futtatva.
- Pickback szerver telepítés: ekkor a mi biztonságos szerverünkről elérhető a teljes rendszer, melyet folyamatosan karbantartunk, elvégezzük a biztonsági mentéseket, valamint bármilyen meghibásodás esetén azonnal javítjuk, és visszaállítjuk az eredeti állapotot.
Supportot hogyan és mikor tudom elérni?
A supportal való kapcsoaltfelvételnek több lehetősége is van:
- Email: support@pickback.hu
- Telefon: +36 20 424 0523
- Chat: a weboldalon található alkalmazással
A supportunk 0-24-ben elérhető, vegye fel velünk a kapcsolatot
Ipar 4.0 megoldások területei
Rengeteg Ipar 4.0 megoldást készítettünk már, főleg gyártás és gyártásoptimalizálási területeken. (ciklusok, gyártási predikciók …)
Az Ipar 4.0 megoldások viszont nem csak a feldolgozóiparban használhatóak, hanem ugyanúgy a kereskedésben és a szolgáltatásban is. Ezeket a rendszereket mindig testreszabottan készítjük el, így általános megoldást nem írunk le. A konkrét problémára/kérdésre készítünk egy célhardvert vagy szoftvert, melyel profitorientáltabban vezetheti vállalkozását.
Bevezetési folyamat
Az ERP rendszer bevezetése:
- Értékesítés: ebben a fázisban az ingyenes igényfelmérés után, egy pontos projektárat határozunk meg, mely maximum 10%ban térhet el.
- Oktatás betanítás: ez a leghosszabb része a projektnek, itt közösen a cég folyamatait végigjárva, különböző optimalizálási pontokat meghatározva, kialakítjuk a szoftvert. Beparaméterezzük a cég folyamatai alapján. Kisebb testreszabásokkal személyre szabva telepítjük fel a rendszert, majd leoktatjuk a használatot.
- Tesztidőszak: Ekkor párhuzamos munkával egyszerre használva az új rendszert, és a régit, finomhangoljuk a paramétereket. pl: jogosultásgkezelések, figyelmeztető ablakok, funkcióbillentyűk…
- Éles üzem használat: Elkezdődik élesben a rendszerhasználat.
Ipar 4.0 bevezetés:
- Értékesítés: Értékesítő/Tanácsadó kollégánk a helyszínen felméri az igényeket és a rendszertől való elvárásokat
- Bevezetés: A megfelelő céleszköz beállítása és telepítése a helyszínen.
- Éles üzem: Rendszerhasználat.