loader

A CRM rendszer (Customer Relationship Management system)
a meglévő és potenciális ügyfélkapcsolatok hatékony kezelését segíti.


Sokszor nehéz megtalálni a közös hangot az ügyfelekkel, felvenni a kapcsolatot az új érdeklődőkkel. Ilyenkor hatékonyabb folyamatokra és az információk nagyszabású tárolására van szükség. A CRM rendszer bevezetése jelenti a megoldást. Az ügyfélkapcsolat kezelése ezáltal új dimenziókat nyit meg mind az Ön vállalkozása, mind partnerei számára.

A CRM jelentése

A CRM kifejezés az angol Customer Relationship Management rövidítése. Magyarra lefordítva tehát

  • a CRM jelentése ügyfélkapcsolat-menedzsment. 


A jelenlegi partnerek mellett a potenciális érdeklődők is ebbe a körbe tartoznak. A CRM folyamatok ugyanis az

  • együttműködéshez,
  • kiszolgáláshoz,
  • értékesítéshez


egyaránt hatékony megoldást jelentenek.

Mi az a CRM rendszer?

A CRM rendszer ügyfélkapcsolati adatbázist (Customer Relationship Database) tartalmaz, ahol az ügyfelekkel kapcsolatos minden fontos információ, történet és interakció megtalálható.

Az alkalmazások általában felhőalapúak, ami lehetővé teszi az adatok könnyű hozzáférését és frissítését az interneten keresztül. Nemcsak az

  • értékesítési és ügyfélszolgálati területeket támogatják, hanem segítenek az
  • üzleti kapcsolatok kezelésében, a
  • marketingstratégiák kidolgozásában és üzleti folyamatok optimalizálásában is.


Már persze akkor, ha az adott CRM rendszer megfelelő módon működik!

crm szoftver

Milyen a jó CRM rendszer? 

Előfordulhat, hogy Ön is találkozott már olyan túlbonyolított IT-rendszerekkel, amiknek megértéséhez és használatához időigényes betanulásra volt szükség. Nos, a jó CRM rendszer nem ilyen. Egyszerű, letisztult, átlátható és könnyen kezelhető.

A Pickback System Kft.-nél létrehoztunk egy olyan vállalatirányítási rendszert, ami könnyen elsajátítható oktatás nélkül is. Természetesen segítünk minden meglévő és leendő ügyfelünknek az elindulásban, azonban az alapok és az alapfunkciók könnyen megtanulhatóak, akár azonnal. Ne habozzon, próbálja ki ingyen, és csak ezt követően hozza meg döntését.

Online ERP rendszerünk – ami a CRM bevezetését is magába foglalja – minden eszközön elérhető – legyen az PC, MacBook, tablet vagy okostelefon – bármikor, bárhol, biztonságosan. Miénk a piac leggyorsabb ERP rendszere.

A Pickback CRM rendszer előnyei 

A CRM több mint egy technológia vagy szoftver – egy holisztikus üzleti megközelítésről van szó, ami az ügyfélközpontúságot helyezi előtérbe. Az ügyfélkapcsolat-kezelés által pedig jobb üzleti döntéseket hozunk, optimalizáljuk a folyamatokat és en bloc javítjuk az ügyfélélményt.

A CRM rendszer fő előnyei tehát összefoglalva:

  • Rendezettség, munkaszervezettség: segít rendszerezni az üzleti folyamatokat, növelve a hatékonyságot és átláthatóságot.
  • Jobb ügyfélszolgálat: gyorsabb és személyre szabottabb folyamatok.
  • Ügyfélmegtartó- és szerző képesség: nő a visszatérő és elégedett, hűséges ügyfelek száma.
  • Profit: a hatékonyabb folyamatok és a jobb ügyfélkapcsolatok eredményeként növekszik a vállalkozás profitabilitása.
  • Innováció: a folyamatos ügyfél-visszajelzés alapján lehetőség nyílik az innovatív megoldásokra és a termékfejlesztésre.


A CRM rendszer tehát több mint eszköz. Az ügyfelekkel való tartós kapcsolatok kialakításának és fenntartásának kulcsfontosságú eleme.

CRM szoftver 

A CRM szoftver többnyire felhőalapú megoldás, ami az adott vállalat és az illetékes ügyfelek számára hozzáférést biztosít a fontos információk kezeléséhez.

  • Rögzíti az ügyfelek elérhetőségi adatait, mint például az e-mail-címet, telefonszámot, weboldal és közösségi média profilokat, valamint további
  • információkat is automatikusan összegyűjthet, például friss híreket a vállalat tevékenységéről.
  • Tárolja az ügyfelek személyes preferenciáit, igényeit, illetve
  • javítja az ügyfélkapcsolat-kezelést azzal, hogy 360 fokos nézetet készít az ügyfélről, rögzíti az interakcióikat a vállalkozással, és olyan információkat hoz felszínre, amelyek segítségével jobb beszélgetéseket folytathatunk ügyfeleinkkel.


A 360 fokos átláthatóság révén a CRM szoftver jelentősen javítja az ügyfélkapcsolat-kezelést, elősegítve a személyre szabott beszélgetéseket és a hatékonyabb üzletkötéseket.

crm rendszer jelentése

Vállalatirányítási megoldások a Pickback System Kft. jóvoltából – ERP és CRM bevezetése

Windows, Linux, MacOS? Csupán internetkapcsolat szükséges és a világ bármely pontján máris eléri legfontosabb adatait. Felhőalapú vállalatirányítási rendszerünk bárhonnan, bármilyen eszközről, biztonságosan elérhető. Akár az Ön szerverére telepítve is használhatja.

Miért válassza a Pickback System Kft. vállalatirányítási szoftverét? 

Az internet és a virtuális világ sűrű információhalmazából nehéz kiszűrni, mi is valójában az az ideális alternatíva, ami tényleg megoldja a vállalkozások ügyfélkezelésének és egyéb folyamatainak kihívását. Több okot is tudunk, ami miatt megéri a mi rendszerünket választani. Ezek a következők:

Átfogó funkcionalitás

Szoftverünk egyetlen platformon számos üzleti folyamatot támogat. Ez egyszerűsíti ügyfele életét, mivel nem kell több különálló szoftvert használni.

Testreszabhatóság

A rendszer testre szabható és képes alkalmazkodni az ügyfelek konkrét igényeihez. Ez lehetővé teszi a személyre szabott munkafolyamatok és jelentések kialakítását.

Böngésző alapú rendszer, saját szerverről

Nemcsak SaaS megoldásban (a mi szervereinkről felhőalapon) tudjuk biztosítani az ERP rendszer működését, hanem az ügyfelünk szerverére is kitelepíthető és futtatható.

Platformfüggetlenség

Kifejlesztett rendszerünk lehetővé teszi, hogy a saját eszközön, telefon, tablet, számítógép vagy laptop, a kedvelt rendszeren, Windows, macOS, Linux böngészőiben használja rendszerünket.

Integráció

Rest API kapcsolattal könnyedén csatolhatunk külső szoftvereket a rendszerhez, mint például fuvarkör, útvonaltervezés, külső CRM rendszer, banki kapcsolatok és egyebek.

Ügyféltámogatás

Support szolgáltatásunk kiemelkedő a konkurens szolgáltatókkal szemben. A lehető leggyorsabban segítünk a felmerült észrevételekben, akár online, akár helyszínen.

Adatbiztonság

Az adatok maximális biztonságban vannak a többszintű adatvédelemmel ellátott rendszerben.

Jövőbiztonság

A rendszer folyamatos fejlődés és fejlesztés alatt van. Állandóan az innovatív megoldásokban gondolkodunk, új technológiákat és megoldásokat használunk, mind a fejlesztésben, mind a kivitelezésben. Cégünk folyamatosan fejlődik leendő és potenciális ügyfeleink elégedettsége érdekében.

Rugalmas, helyfüggetlen és kötetlen rendszer

Ez nem egy telepített szoftver, nincsenek kötöttségek a munka helyéhez. Bárhonnan, bármikor elérhető a rendszer minden funkciója, és nem kellenek hozzá atomreaktor szintű szerverek, munkaállomások. Elegendő egy okostelefon, egy tablet, és a böngészőből máris dolgozhatunk. Nincsenek égigérő, rejtett költségek, mind havidíjban, mind egyösszegben elérhető a rendszer.

CRM rendszer bevezetése

Vállalatirányítási rendszerünk magában foglalja a CRM megvalósítását és egyéb fontos modulokat egyaránt. Kereskedőknek, gyártóknak és szolgáltatóknak különböző projektekhez jó szívvel ajánljuk.

crm rendszer

Amit még garantálunk: modern technológia, képzett szakmai csapat és ügyfélközpontúság 

Rendszerünk minden szükséges segítséget megad, és 15+ éves tapasztalattal rendelkezünk vállalatirányítási területen. Google Chrome, Safari, Edge és Mozilla böngészőkkel egyaránt kompatibilis, és platformfüggetlen megoldásokat kínálunk, így az bármely környezetben könnyen használható. Egyéni igényekre szabható fejlesztői segítség nélkül, és az összes adat integrálva található egy helyen.

A legújabb technológiákat alkalmazzuk, folyamatos fejlődéssel. Magasan képzett, terepen edződött tanácsadóink biztosítják a szükséges támogatást. A folyamatos fejlesztés és dinamikus fejlődés révén garantáljuk, hogy mindig a legújabb és legjobb megoldásokat kínáljuk ügyfeleinknek, miközben magas elégedettségi szintet biztosítunk ügyfeleink részére. Rendszerünk célja, hogy Ön és csapata is maximálisan elégedett legyen, és a gyakorlatban is hasznos, ténylegesen működő technológiát kapjanak kézhez.

Képbe kerülne további új technológiákkal vagy ipar 4.0 megoldásokkal? Nézzen körül blogoldalunkon vagy vegye fel velünk a kapcsolatot!

Kérdése van? Vegye fel velünk a kapcsolatot